תגובות לפוסט: ככה זה כשיש… שתיים https://www.shiripekerman.com/blog/%d7%90%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%9f-%d7%95%d7%99%d7%a2%d7%95%d7%a5-%d7%96%d7%95%d7%92%d7%99/%d7%9b%d7%9b%d7%94-%d7%96%d7%94-%d7%9b%d7%a9%d7%99%d7%a9-%d7%a9%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%9d/ אתר הבית של שירי פקרמן וידצקי Mon, 09 Mar 2026 09:57:04 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0